Ojesosmaria O_O spadłam z krzesła... +_+ nie rób tego więcej XD
ale że czego? już nie można myszką w paincie rysować siedząc w pracy? :Pale ja widzę że ty nadrobiłaś wczoraj zaległości za cały tydzień do przodu :D a ile czytania przede mną... to twoje pisactwo?
Tak moje :D dziś też trochę nadrabiam.. bo jutro mi 6tkę usuwają i z nerwów nie mogę spać XD i oczywiście robię ale nic na zajęcia ;p
Ojesosmaria O_O spadłam z krzesła... +_+ nie rób tego więcej XD
ReplyDeleteale że czego? już nie można myszką w paincie rysować siedząc w pracy? :P
Deleteale ja widzę że ty nadrobiłaś wczoraj zaległości za cały tydzień do przodu :D a ile czytania przede mną... to twoje pisactwo?
Tak moje :D dziś też trochę nadrabiam.. bo jutro mi 6tkę usuwają i z nerwów nie mogę spać XD i oczywiście robię ale nic na zajęcia ;p
Delete